Halaman

Selasa, 18 Ogos 2009

Demam.....

mmmm........dah lama tak update.....quite bz ngan practical session kat Sek Keb Taman Tasik Jaya, Seremban....but now nie....aku tgh tahap bosan amat sgt sbb terperap kat bilik hospital KPMC Puchong, Selangor....FYI aku dah demam since 11 ogos aritu....ingat demam biasa tpisekali x kebah-kebah n bdn jd tak bermaya.....mula2 aku lyn demam sorg2 je kat seremban....
mujur ada pak lang...dia tlg2 tgk gak la....n kemuncak demam aku masa mlm 15 ogos....aku xlarat bgn,muntah-muntah n bdn jd lemah.....waktu tu alhamdulillah ramai yg tolong....pak lang dtg, housemate aku mas, zehan n ifa tlg jaga.....sementara tunggu paksu,maksu, akmal n aqidah dtg ambik dr seremban utk ke puchong.....masa yg sama....suami tercinta turut dlm perjalanan dgn flight dr sabah untuk dtg menjaga aku......best kan jd aku....ramai yg sayang n ambik berat.....da tk larat da pulak.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan