Halaman

Jumaat, 5 Ogos 2011

assalamualaikum...hello...ni hao....n etc

Picture of MummyNina yang terkini....
Wow...x expect pun akan berjinak2 balik with the blog...as uols can see last entry adlh pd ogos 2009 n aku ingat lg waktu tu aku kat KPMC Puchong....huhu...n now ni aku dah beranak sorg then bru aku terpk nk aktif balik ( actually aku dah lost password dulu + xder mood nak berblogging) tp ntah mcm mana tetiba lak nak start up balik...may be hot hot chicken shit atau pun back for good so that aku leh share what i want to share....atau pun thru blog i feel more freedom of writing or membebel....am i kuat bebel????tanya la mr hubby aku yer kalau nk tau jawapan dia...today may be the starting point...so nothing much to say...lg pun posa kan..jd idea xbpe nak mencurah...part of td aku bz merancang apa aku nak isi for takwim BnK 2012....wow..rajinnya aku...dh start planning...anyway pening gak nk plan...so may b aku ambil aura dulu..pastu sikit2 bru updates any program yg difikirkan sesuai...so till then...tunggu for my next entry kay...chow ~ regards MummyNina



Baby Eishan 9 mts

Tiada ulasan:

Catat Ulasan